• Dzień Kolorowej Skarpetki

          • 21 marca to ważna data. Tego dnia obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa, często zwany Dniem Kolorowej Skarpetki. Duża część naszego szkolnego społeczeństwa nałożyła kolorowe skarpetki, po to, by pokazać, że nikt nie jest dziwny, jesteśmy po prostu różni, a to jedynie może uczynić nas jeszcze bardziej wyjątkowymi. Ta symboliczna data przypomniała o tym, że wszyscy powinniśmy dbać o równe szanse w społeczeństwie. W ten sposób mogliśmy okazać swoją solidarność oraz chęć zintegrowania się z osobami dotkniętymi trisomią chromosomu 21, czyli tymi, którzy mają trzeci dodatkowy chromosom w dwudziestej pierwszej parze.

            Niech więc 21 marca będzie świętem radosnym, kolorowym, pozbawionym barier, by dla każdego człowieka było miejsce i nikomu nie brakowało powodów do uśmiechu i radości! Okazujmy szacunek wszystkim, nie tylko tego dnia, ale i przez cały rok!

             

            Opracowała:

            U. Staszewska

        • Powiatowe Rozgrywki w Piłkę Siatkową
          • Powiatowe Rozgrywki w Piłkę Siatkową

          • W dniu 18 marca 2024r w Gronowie Elbląskim w ramach Igrzysk Sportowych Dzieci, odbyły się Powiatowe Rozgrywki w Piłkę Siatkową.W rozgrywkach wzięło udział sześć drużyn z powiatu elbląskiego: Szkoła z Gronowa Elbląskiego, Młynar, Pilony, Godkowa, nr 1 z Pasłęka i szkoła z Tolkmicka.Drużyna z naszej szkoły, którą reprezentowali:Sebastian AndryszczykDominik SparzakPiotr PodborowskiSzymon SiemaszkoBogumił DaczkowskiAdam UlidowskiKevin DutkiewiczZajęła I miejsce. Gratulujemy!!!

        • „Mistrz Lekkiego Pióra 2023/2024” – wyniki po trzecim zadaniu
          • „Mistrz Lekkiego Pióra 2023/2024” – wyniki po trzecim zadaniu

          •  

                 Na początku marca bieżącego roku siódmoklasiści zmierzyli się z trzecim zadaniem w ramach rocznego konkursu „Mistrz Lekkiego Pióra 2023/2024”.

                 Napisali list do bohatera „Balladyny” Juliusza Słowackiego i „Zemsty” Aleksandra Fredry.  Musieli przy tym pamiętać o wyznacznikach tej formy wypowiedzi, wykazać się dobrą znajomością lektury, charakteru postaci i motywów jej postępowania.

                 Najlepiej poradzili sobie z tym zadaniem następujący uczniowie (można było zdobyć maksymalnie 13 punktów):

            KLASA VII „A”

            Izabella Szulc – 11 p.

            Michalina Rogowska – 10 p.

            Maksymilian Uhryn – 10 p.

            Bartosz Sierzputowski – 10 p.

            KLASA VII „B”

            Michalina Zbiciak – 10 p.

            Oliwier Bałdyga – 10 p.

                 Obszerne fragmenty najciekawszych prac zostały opublikowane w zakładce „Okiem ucznia” ( „Kącik literacki”).

            Gratulujemy!

            Ewa Szrepfer

             

        • Lektura na przerwę wielkanocną
          • Lektura na przerwę wielkanocną

          • Hejka!

            Chciałabym Wam polecić moją ulubioną dylogię ,, Look '' o tytułach ,, Look at Me Princess '' i ,, Look at Me Princess 2 ''  Aleksandry Nil.

            Leila Harrinson i Rihan Taylor od dziecka są przyjaciółmi. Jednak ta zażyła relacja nie podoba się ich rodzicom. Państwo Taylorowie i Harrinsonowie się nienawidzą, zrobią wszystko, żeby ich dzieci się nie spotykały. Jednak nastolatkowie nie przestają się widywać, a Rihan z czasem odkrywa, że Leila jest dla niego kimś więcej niż przyjaciółką. Ale wkrótce dziewczyna łamie mu serce, dając jasno do zrozumienia, że ona nie odwzajemnia jego uczuć. Rihan jest wściekły i postanawia zerwać przyjaźń. Niedługo potem wyjeżdża z miasta na dwa lata. Kiedy wraca, relacja obojga jest jeszcze bardziej naładowana nienawiścią niż tuż po rozstaniu. Chłopak nie ukrywa, że nie znosi dawnej przyjaciółki. Jednak nie ma pojęcia, że dla Leili zmieniło się wszystko, również uczucia.

            Ta powieść jest debiutem. Sądziłam, że większość takich książek może być dobra, ale nie wspaniała!

            Jak już wspominałam, jest to moja ulubiona dylogia. Pokochałam historię Leili i Rihana, osobowość

            bohaterów, wprowadzony wątek friends to enimens, enimens to lovers oraz styl pisania autorki.

            Nie mogłam oderwać się od tej książki.

            Historia tych dwóch bratnich dusz mnie wzruszyła. Jest mądra, uczy, jak kochać, radzić sobie z problemami

            w prawdziwym życiu, toksycznymi relacjami.

            Pozdrawiam

            Nadia Miszkowicz, kl. VI

          • Dzień liczby Pi

          •     14 marca liczba Pi obchodzi swoje święto. Liczba π lub ludolfina, to stała matematyczna, która określa stosunek długości obwodu koła, do długości jego średnicy. Aktualny rekord dokładności zapisu liczby Pi to ponad 22 biliony cyfr po przecinku. Wynik pochodzi z listopada 2016 roku. 

                   W naszej szkole również obchodziliśmy to ważne święto - uczniowie przyłączyli się do świętowania, rozwiazując stacje zadaniowe "Matematyczna opowieść o piesku Pi", matematyczny ESCAPE Book. Uczniowie dowiedzieli się ważnych informacji i ciekawostek o liczbie Pi, usłyszeli też jak brzmi liczba Pi. Przekonali się również, że liczba Pi to rzeczywiście stosunek obwodu koła do jego średnicy - w tym celu mierzyli obwody oraz średnice dużych i małych okręgów, a następnie wykonywali odpowiednie dzielenie. Towarzyszyło temu dużo emocji, zabawy i zdumienia! W ramach zabawy wymyślano jak największą ilość wyrazów, w których ukryte zostało Pi.

                   Święto Pi, niewątpliwie, miało walory dydaktyczne, ale to także ciekawy sposób uatrakcyjnienia naszego szkolnego życia.

             

            Opracowała:

            Justyna Franciuk

            Urszula Staszewska

        • "Mistrz Ortografii Klas V - VI 2023/2024" - wyniki po piątym zadaniu
          • "Mistrz Ortografii Klas V - VI 2023/2024" - wyniki po piątym zadaniu

          • W minionym tygodniu uczniowie klas V i VI zmierzyli się z piątym zadaniem konkursowym w ramach rocznej rywalizacji o tytuł "Mistrza Ortografii 2023/2024".

            Tekst dyktanda tworzyły fragmenty opowiadań z dziejów Polski Kazimierza Szymeczki "A to historia".

            Historynek, Wierszynek i Militarek lubią się kłócić. A mają o co – z końcu jest wiele faktów w historii Polski (od pradziejów po współczesność), o które można się spierać do rana. A że bystre z nich mole książkowe, złośliwe i dowcipne – to dobrze się te utarczki czyta.

            Warto sięgnąć po pozycję, która o historii mówi inaczej niż podręczniki szkolne.

            Piąte zadanie konkursowe sprawdzało umiejętność pisowni wyrazów z „ch” i „h”. Maksymalnie można było otrzymać 75 punktów.

            Najwięcej punktów zdobyli następujący uczniowie:

            I MIEJSCE:

            Sebastian Brzeski, kl. VI – 70 p.

            II MIEJSCE:

            Zofia Stepnowska, kl. V a" – 66 p.

            Laura Wrycza, kl. V "b" - 66 p.

            Wiktor Sarapkiewicz, kl. V "a" - 65 p.

            III MIEJSCE:

            Weronika Starostecka, kl. V "b" - 64 p.

            Jakub Chojnowski, kl. VI - 63 p.

            Bogumił Daczkowski, kl. VI - 63 p.

            Anna Prądzyńska, kl. VI – 63 p.

            IV MIEJSCE

            Wojciech Prusecki, kl. V "a" - 61 p.

            Szymon Siemaszko, kl. VI - 61 p.

            Julia Idzikowska, kl. V "a" - 60 p.

            Szymon Stypułkowski, kl. VI - 60 p.

            Gratulujemy wszystkim finalistom i życzymy powodzenia przy następnym zadaniu!

            Organizatorzy

            Ewa Szrepfer, Aleksandra Sosnowska-Kessler

          • Dzień Kobiet

          • „Raz do roku jest taki dzień, który przemija jak piękny sen. Wszystkie kobiety, panie i matki, w dniu tym dostają pachnące kwiatki.”

             

            8 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kobiet. W tym pięknym dniu, jak co roku, było czuć w naszej szkole uroczystą atmosferę. Nasi panowie oraz chłopcy zachowali się jak prawdziwi dżentelmeni. Każda z Pań na powitanie otrzymała kwiaty oraz małe upominki, dzięki którym każda z nich mogła poczuć się wyjątkowo. Z kobiecych twarzy uśmiech nie schodził przez calutki dzień.

            Serdeczne podziękowanie dla Rady Rodziców za pamięć i słodkie upominki.

             

            Opracowała:

            U. Staszewska

          • Spotkanie z przedstawicielami Wojskowego Centrum Rekrutacji w Elblągu

          • W czwartek, 7 marca 2024r. odbyło się w ramach doradztwa zawodowego spotkanie  klas siódmych i ósmej z przedstawicielami Wojskowego Centrum Rekrutacji w Elblągu. Spotkanie dotyczyło nowego rodzaju służby wojskowej, jakim jest Dobrowolna Zasadnicza Służba Wojskowa. Podczas prezentacji omówiono różnorodne ścieżki kariery wojskowej, zarówno zawodowej, jak i cywilnej. Uczniowie poznali także proces rekrutacji, wymagania dotyczące kwalifikacji wojskowej oraz miejsca, gdzie mogą złożyć wniosek o wstąpienie do służby.

            To wydarzenie było doskonałą szansą dla młodych ludzi, którzy zastanawiają się nad przyszłością zawodową, aby odkryć potencjał, jaki oferuje służba wojskowa. W trakcie spotkania uczniowie mogli zgłębić wiedzę na temat różnych możliwości służby w Wojsku Polskim oraz znaleźć inspirację do podjęcia tego ważnego kroku w ich życiu zawodowym.

             

            Opracowała:

            J. Franciuk

            U. Staszewska

          • Nocowali w szkole...!

          • Dnia 16.02.2024 roku klasa Vb nocowała w szkole.

            Co robili? 

            • grali w planszówki,
            • jedli pizzę,
            • grali w kosza, piłkę nożną,
            • oglądali filmy,
            • INTEGROWALI SIĘ.

            I kto by pomyślał, że pobyt w szkole w piątkowy wieczór sprawi im tyle radości!

             

            Katarzyna Konwent
            wychowawca klasy Vb

        • Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego
          • Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

          • W związku z przypadającym 21 lutego Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego w klasach V "a", VI, VII i VIII na lekcjach języka polskiego został przeprowadzony test diagnozujący kompetencje językowe uczniów pod hasłem "Czy mówisz poprawnie?".

            Język polski jest jednym z najtrudniejszych języków świata. Różne zagwostki językowe stały się również wyzwaniem dla uczniów, szczególnie starszych klas.

            Miejmy nadzieję, że zniknie chociaż część typowych błędów językowych popełnianych na co dzień przez naszych uczniów.

            Za rozwiązanie wszystkich zadań można było otrzymać 16 punktów.

            W KATEGORII KLAS V - VI najwięcej punktów (ujęcie procentowe) otrzymały następujące osoby:

            Natalia Guzy, kl. VI - 81%

            Jakub Chojnowski, kl. VI - 75%

            Mateusz Siemaszko, kl. VI - 75%

            Bogumił Daczkowski, kl. VI - 75%

            Dominik Sparzak, kl. V "a" - 75%

            Julian Zuchniewski, kl. V "a" - 75%

            W KATEGORII KLAS VII - VIII zadania okazały się dla uczniów bardzo trudne - oto najwyższe wyniki:

            Filip Franciuk, kl. VII "a" - 56%

            Izabella Szulc, kl. VII "a" - 50%

            Weronika Sparzak, kl. VII "b" - 50%

            Szymon Szulc, kl. VII "b" - 50%

            Ewa Szrepfer

        • Urodziny Mikołaja Kopernika, Dzień Nauki Polskiej
          • Urodziny Mikołaja Kopernika, Dzień Nauki Polskiej

          • W dniu 19 lutego Polska świętuje Dzień Nauki Polskiej, oddając hołd wybitnym osiągnięciom polskich naukowców i inspirując kolejne pokolenia do podążania ich śladami. To niezwykłe święto, które jest obchodzone w naszym kraju po raz piąty, stanowi wyraz uznania dla osoby niezwykle istotnej w historii nauki – Mikołaja Kopernika, którego 551. rocznicę urodzin obchodzimy w tym roku.

            Nawiązując do najwybitniejszych postaci w historii polskiej nauki, oprócz Kopernika warto wspomnieć o takich postaciach jak Jan Heweliusz, Ignacy Łukasiewicz, Maria Skłodowska-Curie czy Stefan Banach. Ich osiągnięcia, poczynając od teorii heliocentrycznej po odkrycia w dziedzinach chemii i matematyki, są fundamentem, na którym buduje się dzisiejsza polska nauka.

            Ustawę o ustanowieniu Dnia Nauki Polskiej prezydent Andrzej Duda podpisał 3 lutego 2020 r., co jest wyrazem uznania dla wkładu polskich naukowców w ponad tysiącletnią historię naszego narodu i państwa. Nauka, jako kluczowy impuls rozwoju intelektualnego, społecznego i gospodarczego, stanowi fundament, na którym Polska buduje swoją przyszłość.

            Źródło: https://bialykruk.pl/wydarzenia/dzien-nauki-polskiej--swieto-upamietniajace-dokonania-polskich-naukowcow

          • Walentynkowe obchody Dnia Babci i Dziadka

          • Dzień Babci i Dziadka to dla wszystkich wnuków niezwykle ważne kartki w kalendarzu! I choć styczeń już za nami, dopiero teraz mieliśmy okazję zaprosić Babcie i Dziadków na obchody tych dni do Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Tolkmicku. 

            Na wstępie, Pani Dyrektor Anetta Gulbertowicz i Pani Wicedyrektor Renata Rzepnicka przywitały wszystkich gości ciepłymi słowami oraz złożyły serdeczne życzenia. Z ust dzieci wybrzmiało gromkie ,,Sto lat". W pięknie udekorowanej sali dzieci przedstawiły bardzo żywiołowy program artystyczny, na który złożyły się bardzo wzruszające wiersze i piosenki, a także pokazy taneczne. W trakcie uroczystości Babcie i Dziadkowie mogli podziwiać swoje pociechy, nagradzając najmłodszych gromkimi brawami. Mali artyści z przejęciem odtwarzali swoje role, a czcigodni goście ze wzruszeniem odbierali czułe słowa.

            Spotkanie upłynęło w miłej i serdecznej atmosferze. Dzieci, poprzez wiersz, piosenkę, taniec, mogły podziękować kochanym Babciom i Dziadkom za trud włożony w ich wychowanie.

            Dziękujemy za przybycie i życzymy wszystkim Babciom i Dziadkom zdrowia, wielu chwil radości i ogromnej miłości najbliższych.

             

            Serdeczne podziękowanie dla Rodziców, którzy przygotowali słodki poczęstunek na w/w uroczystość.

             

            Opracowała:

            U. Staszewska

          • Walentynki

          •           Dzień świętego Walentego, popularnie zwany walentynkami, wpisał się już na stałe w harmonogram naszych szkolnych uroczystości. Co roku staramy się, aby ten dzień był wyjątkowy. Nie traktujemy go w kategoriach typowego Święta Zakochanych, ale przede wszystkim jako okazję do okazania sobie serdeczności, życzliwości, ciepła, podjęcia rozważań o miłości i jej sensie.

                      Dla uczniów naszej szkoły ten dzień stał się okazją do wspólnej zabawy i pokazania, jak dobrze jest nam razem. Już od samego rana po szkole kursowała walentynkowa poczta – roznoszone były walentynkowe liściki oraz lizaki.

                      Dzień świętego Walentego to święto, które pokazuje nam, jak bardzo ważną rzeczą w życiu człowieka jest posiadanie obok siebie drugiej osoby, która pomoże nam w każdej sytuacji. Pamiętajcie jednak, aby o szacunku do drugiego człowieka i okazywaniu miłości bliskim pamiętać zawsze, nie tylko jeden dzień w roku. Pokazujcie sobie nawzajem, jak bardzo wartościowymi ludźmi jesteście, a będzie żyło się Wam lepiej.

             

            Opracowała:

            U. Staszewska

          • Tłusty czwartek

          • Tłusty czwartek to najsłodszy i najbardziej kaloryczny dzień w roku. Jest on zwiastunem końca karnawału. Tradycja mówi, że tego dnia trzeba zjeść choćby jednego pączka, bowiem jest to gwarancją pomyślności w obecnym roku.

            W naszej szkole, dzięki hojności Rodziców oraz Rady Rodziców, tłusty czwartek minął na słodko - z pysznymi, lukrowanymi pączkami, faworkami i oponkami. Wszystkie słodkości błyskawicznie znikały z talerzy, co świadczy o tym, jak były pyszne! Zakończenie karnawału było więc nie tylko udane, ale też smaczne.

            To był niesamowicie słodki dzień!

             

            Opracowała:
            U. Staszewska

             

        • Książka na walentynki
          • Książka na walentynki

          • Hejka!

             

                 Chciałabym polecić Wam idealną książkę na walentynki autorstwa Kelsey Hartwell pt.”11 Papierowych Serc”.

                 Powieść przedstawia historię idealnego życia Elli. Ma cudownych przyjaciół, rodzinę i niesamowitego chłopaka. Jednak wszystko zmienia się w momencie wypadku samochodowego. Dziewczyna budzi się w szpitalu, nie pamiętając tragicznego wydarzenia ani jedenastu tygodni przed nim. Nie rozumie też, dlaczego postanowiła zakończyć swój związek.

                 Rok później nastolatka zaczyna otrzymywać papierowe serca od tajemniczego wielbiciela. Zawierają one wskazówki mające przypomnieć Elli życie przed wypadkiem. Zabierają ją w podróż, której nawet nigdy by sobie nie wyobraziła. Podążanie za papierowymi sercami jest najbardziej spontaniczną rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiła. Dziewczyna zamierza za pomocą nowo poznanego przyjaciela dowiedzieć się, kim tak naprawdę jest jej tajemniczy wielbiciel. Nastolatka w tej niezwykłej podróży przełamuje swoje lęki i przede wszystkim tworzy nowe wspomnienia.

                 Gdyby ktoś by mnie zapytał o idealną książkę na walentynkowy wieczór, na pewno poleciłabym ”11 Papierowych Serc”. Jest to piękna i wzruszająca opowieść. Kiedy ją czytałam, uśmiech sam pojawiał mi się na twarzy. Historia Elli motywuje do radzenia sobie z problemami i pokazuje, że nigdy nie jest wszystko stracone.

             

            Nadia Miszkowicz, kl. VI

          • Wyjazd do Multikina

          • W piątek, 19 stycznia 2024 r. w ramach zbliżających się ferii zimowych uczniowie klasy I,,b”, IV, V ,,a” oraz V,,b”  wraz z wychowawcami udali się do Multikina w Elblągu na film „Akademia Pana Kleksa”.

            Po zakończeniu projekcji wróciliśmy do autokaru pełni wrażeń i entuzjazmu. Wszyscy dzielili się swoimi przeżyciami, a rozmowy o filmie towarzyszyły nam przez całą drogę powrotną do Tolkmicka.

            Wycieczka do kina była nie tylko doskonałą rozrywką, ale także inspirującym doświadczeniem. Dzięki temu filmowi, przekonaliśmy się, że należy wierzyć we własne umiejętności. Wiara w siebie oraz we własne możliwości jest kluczowa w osiąganiu wytyczanych celów i spełnianiu marzeń.

             

            Opracowała:

            U. Staszewska

          • Apel podsumowujący I semestr nauki

          • W czwartek, 18 stycznia 2024 r. na forum klas I-III odbył się apel podsumowujący I semestr nauki. Na spotkaniu Pani Dyrektor Anetta Gulbertowicz i Pani Wicedyrektor Renata Rzepnicka  wyczytały nazwiska uczniów wyróżnionych, ze względu na naukę i zachowanie. Wyczytani uczniowie wystąpili na środek holu, gdzie zostali nagrodzeni gromkimi brawami.

            W trosce o zimowe bezpieczeństwo uczniów naszej szkoły, przypomniano zasady bezpiecznego zachowania podczas zabaw zimowych. Po omówieniu spraw związanych z bezpieczeństwem, Pani Dyrektor i Pani Wicedyrektor, życzyły wszystkim uczniom  ciekawych, pełnych nowych wrażeń i odpoczynku ferii zimowych. 

            Obie Panie Dyrektor zachęciły uczniów do czytania książek, mając na uwadze słowa Wisławy Szymborskiej, iż „czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”.

             

            Opracowała:

            U. Staszewska

        • "Mistrz Ortografii Klas V - VI 2023/2024" - wyniki po czwartym zadaniu
          • "Mistrz Ortografii Klas V - VI 2023/2024" - wyniki po czwartym zadaniu

          •       15 stycznia 2024 r. uczniowie klas V i VI zmierzyli się z czwartym zadaniem konkursowym w ramach rocznej rywalizacji o tytuł "Mistrza Ortografii 2023/2024".

                  Tekst dyktanda tworzyły fragmenty powieści "Nie do pary" Ewy Nowak. To słodko-gorzka opowieść o dziewczętach i chłopcach, o ich marzeniach i pragnieniach, o rozterkach i dylematach. Lekka, dowcipna, ale też podejmująca ważne tematy.

                  Szesnastoletni Alek przeżywa okres buntu. Potwierdzenia własnej wartości szuka głównie w oczach płci przeciwnej, co prowadzi do kontaktów z wieloma dziewczynami.
            W końcu chłopiec całkowicie się gubi w swoich uczuciach. Wplątuje się w niezręczne sytuacje, a zarazem traci poczucie bezpieczeństwa, bo rozpada się jego rodzina.

                 Czy Alkowi uda się wyjść na prostą i zrozumieć, co jest w życiu ważne? Warto się przekonać i sięgnąć po tę pozycję w czasie ferii.

                 Czwarte zadanie konkursowe sprawdzało umiejętność pisowni wyrazów z „rz” i „ż”. Maksymalnie można było otrzymać 64 punkty.

            Najwięcej punktów zdobyli następujący uczniowie:

            I MIEJSCE:

            Sebastian Brzeski, kl. VI – 64 p.

            II MIEJSCE:

            Bogumił Daczkowski, kl. VI – 60 p.
            Nadia Miszkowicz, kl. VI - 59 p.

            III MIEJSCE:

            Weronika Starostecka, kl. V "b" - 57 p.
            Wiktor Sarapkiewicz, kl. V "a" - 56 p.
            Sandra Dutkiewicz, kl. VI - 56 p.
            Anna Prądzyńska, kl. VI – 56 p.
            Szymon Siemaszko, kl. V "a" - 56 p.
            Magdalena Rudak, kl. VI - 55 p.
            Wojciech Prusecki, kl. V "a" - 55 p.
            Zofia Stepnowska, kl. V "a" - 55 p.

            IV MIEJSCE:

            Piotr Podborowski, kl. V "a" - 52 p.
            Julian Zuchniewski, kl. V "a" - 52 p.
            Laura Wrycza, kl. V "b" - 52 p.
            Weronika Szwarc, kl. VI - 51 p.
            Dominik Sparzak, kl. V "a" - 50 p.


                 Gratulujemy wszystkim finalistom i życzymy powodzenia przy następnym zadaniu w lutym!

            Organizatorzy
            Ewa Szrepfer, Aleksandra Sosnowska-Kessler

        • Prymusi w klasach I - III
          • Prymusi w klasach I - III

          • Przedstawiamy uczniów klas I - III, którzy w I semestrze 2023/24 wyróżnili się bardzo dobrymi wynikami w nauce i zachowaniu. Uczniowie w poszczególnych klasach przedstawieni są w kolejności alfabetycznej. 

            Serdecznie gratulujemy uczniom i ich rodzicom!

            Klasa 1a

            1. Niemiec Zofia

            2. Osiak Klaudia

            3. Siemaszko Maja

            4. Waś Karolina

            5. Węgrzynowska Anita

            6. Zbiciak Elżbieta

             

            Klasa 1b

            1. Kamińska Gabriela

            2. Koniecko Zuzanna

            3. Legiewicz Klaudia

            4. Miszkowicz Maksymilian

            5. Rosiak Hanna

            6. Rogowska Bogna

            7. Stołycia Emilia

            8. Sulińska Aleksandra

            9. Wieczorek Zuzanna

            10. Wronkowski Tymon

             

            Klasa 2

            1. Nowicki Franciszek

            2. Różeński Antoni

            3. Sidor Miłosz

            4. Uhryn Marcel

             

            Klasa 3

            1. Brzeziński Alan

            2. Chmielewska Maja

            3. Irula Lena

            4. Kurszewski Marcel

            5. Miszkowicz Maria

            6. Ostrowska Kornelia

            7. Sierzputowski Wojciech

        • Przedstawiamy naszych prymusów w klasach 4 - 8
          • Przedstawiamy naszych prymusów w klasach 4 - 8

          • Przedstawiamy uczniów z klas IV - VIII naszej szkoły wyróżniających się w nauczaniu i zachowaniu w I semestrze 2023/24.

            Serdecznie gratulujemy uczniom i ich rodzicom!

            klasa 4a

                imię i nazwisko                      średnia ocen           zachowanie

            1, Sidor Oliwier                             5,45                      bardzo dobre

            2, Charyton Jan                            5,36                      bardzo dobre

            3. Szulc Mateusz                          5,36                      bardzo dobre

            4. Podborowska Natalia               5,09                      wzorowe

            5. Wilczyński Marcin                     5,09                      bardzo dobre

            6, Greń Nikola                               4,91                     wzorowe

            7. Majkowska Lena                       4,91                      bardzo dobre

            8. Maćkiewicz Kacper                   4,82                      bardzo dobre

             

            klas 5a

            1. Stepnowska Zofia                     5,58                       wzorowe

            2. Sparzak Dominik                       5,25                       wzorowe

            3. Podborowski Piotr                     5,17                       bardzo dobre

            4. Prusecki Wojciech                     5,00                       wzorowe

            5. Idzikowska Julia                        4,75                       wzorowe

             

            klasa 5b

            1. Wiśniewski Kamil                         5,58                     wzorowe

            2. Starostecka Weronika                  5,50                     wzorowe

            3. Cymański Michał                          5,33                     wzorowe

            4. Kluczkowska Nikola                      5,25                    wzorowe

            5. Szlitter Nel                                    5,17                    wzorowe

            6. Feszak Adam                                5,09                   bardzo dobre

            7. Piotrowski Oliwier                         5,08                    wzorowe

            8. Wrycza Laura                               5,00                    wzorowe

            9. Brzeska Magdalena                      4,83                     wzorowe

            10. Janowicz Maja                            4,75                     wzorowe

             

             

            klasa 6a

            1. Daczkowski Bogumił                       5,50                   wzorowe

            2. Siemaszko Szymon                         5,50                  wzorowe

            3. Stypułkowski Szymon                      5,50                  wzorowe

            4. Miszkowicz Nadia                            5,42                  wzorowe

            5. Prądzyńska Anna                             5,17                  wzorowe

            6. Guzy Natalia                                    5,00                  wzorowe

             

            klasa 7a

            1. Franciuk Filip                                    5,62                  wzorowe

            2. Szulc Izabella                                   5,29                  wzorowe

            3. Sierzputowski Bartosz                      5,07                  wzorowe

            4. Rogowska Michalina                        5,00                  wzorowe

            5. Uhryn Maksymilian                          4,79                   bardzo dobre