• Escape Kopernik Room - konkurs dla uczniów z klas IV - VIII

        •   Lubisz zagadki? Chciałbyś przeżyć ekscytującą przygodę w Escape Room? To wyzwanie jest dla Ciebie! Stwórz swój własny Escape Kopernik Room! Wymyśl i zaprogramuj własną grę wykorzystując dowolną aplikację.

          Konkurs skierowany jest do uczniów z klas VI – VIII szkoły podstawowej i zostanie przeprowadzony drogą elektroniczną. Najlepsze prace zostaną nagrodzone oraz opublikowane na stronie naszej szkoły.

          Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdziecie w poniższym regulaminie.

          REGULAMIN KONKURSU

          CEL KONKURSU

          Celem konkursu jest rozwijanie zainteresowań informatycznych, matematycznych oraz fizycznych wśród uczniów, stymulowanie kreatywności i logicznego myślenia, propagowanie multimedialnych technologii w praktycznym zastosowaniu, dostarczenie uczniom satysfakcji z sukcesu.

          Informacje z przebiegu konkursu: regulamin, wyniki, komunikaty będą publikowane na stronie internetowej szkoły – https://www.sptolkmicko.szkola.pl/

          POSTANOWIENIA OGÓLNE

          1. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „ Escape Kopernik Room” i zwany jest w dalszej części regulaminu „Konkursem”.

          2. Organizatorem Konkursu i fundatorem nagród jest Zespół Szkolno – Przedszkolny , Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tolkmicku.

          3. Konkurs przeprowadzany jest drogą elektroniczną.

          4. W Konkursie mogą brać udział uczniowie klas VI – VIII szkoły podstawowej.

          5. Każde zgłoszenie Uczestnika do Konkursu na warunkach określonych w Regulaminie jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją treści Regulaminu.

          PRZEDMIOT I CZAS TRWANIA KONKURSU

          1. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu własnej gry z wykorzystaniem dowolnej aplikacji.

          2. Link do swojego projektu „Escape Kopernik Room” należy przesyłać w wiadomości  (dziennik elektroniczny Librus) do p. Urszuli Staszewskiej.

          3. Konkurs rozpoczyna się dnia 24.10.2022 r. i kończy się w dniu 24.11.2022 r.

          4. Najlepsze prace zostaną nagrodzone.

          5. Oceny prac dokona powołane przez Organizatora Konkursu jury.

          6. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 1 grudnia 2022 roku na stronie internetowej szkoły oraz w dzienniku elektronicznym Librus (ogłoszenia).  Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się na najbliższym apelu po ogłoszeniu wyników.

          7. Uczestnicy Konkursu zobowiązani są do dostarczenia do organizatora (osobiście) zgody rodziców na udział w konkursie oraz publikację wizerunku i przetwarzanie danych osobowych (druk należy odebrać od organizatorów konkursu).

          Uzupełnioną i podpisaną zgodę należy dostarczyć do p. Urszuli Staszewskiej do dnia 28.10.2022 r.

          8. Najlepsze prace biorące udział w Konkursie zostaną opublikowane na stronie internetowej naszej szkoły.

          UCZESTNICTWO W KONKURSIE

          1. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest:

          - stworzenie własnej gry z wykorzystaniem dowolnej aplikacji/programu - „Escape Kopernik Room”;

          - gra powinna się rozgrywać w co najmniej trzech pomieszczeniach;

          W pokojach mają znajdować się ukryte zadania matematyczne, fizyczne lub logiczne związane z  Mikołajem Kopernikiem. Poprawne rozwiązanie zadań prowadzi do zdobycia kolejnych wskazówek pozwalających otworzyć drzwi następnego Pokoju, a tym samym zakończenia gry. Zakończenie gry musi zawierać wyraźną informację o końcu gry, wygranej lub nie. Gra powinna mieć ograniczenie czasowe – 30 minut na przejście gry.

          - gra musi być dokończona i prawidłowo działająca;

          Zadania powinny mieć odpowiedni stopień trudności umożliwiający uczestnikowi w danej kategorii wiekowej skończenie gry w przeznaczonym do tego czasie.

          - gra nie może zawierać elementów agresji, przemocy, treści pornograficznych, treści politycznych, treści ośmieszających osób trzecich;

          - wszystkie materiały wykorzystane w projekcie (fotografie, rysunki, dźwięki) powinny pochodzić z własnych zbiorów, biblioteki dostępnej w programie/aplikacji  lub muszą być wykonane własnoręcznie w obrębie programu lub w dowolnym programie. Należy wykorzystane materiały dołączyć w formie elektronicznej do zgłoszonej pracy. W przypadku materiałów pobranych z Internetu muszą być one udostępnione na podstawie licencji do ponownego wykorzystania, do ponownego wykorzystania w celach niekomercyjnych oraz do ponownego wykorzystania w celach niekomercyjnych z możliwością modyfikacji. W tym wypadku do pracy należy dołączyć plik ze spisem takich materiałów wraz z podaniem źródła.

          - przesłanie w wiadomości (dziennik elektroniczny Librus) linku do stworzonej przez uczestnika gry „ Escape Kopernik Room”.

          2. Elektroniczne zgłoszenie udziału  (wiadomość, dziennik elektroniczny Librus) w Konkursie powinno zawierać informacje:

          - imię i nazwisko ucznia, klasę.

          Zgłoszenie należy dokonać poprzez wiadomość na Librusie (do p. Urszuli Staszewskiej) do dnia 28.10.2022 r.

           POSTANOWIENIA KOŃCOWE

          1. Przystępując do konkursu opiekun prawny uczestnika Konkursu, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dziecka w celu przeprowadzenia konkursu.

          2. Decyzja jury jest ostateczna i nie ma od niej odwołania.

          3. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

          4. Szczegółowych informacji udzielają: p.Urszula Staszewska i p.Justyna Franciuk